Postai ügyintézés cégeknek: a sok feladat ne menjen a minőség kárára!
Szeretne százszázalékban a munkájával foglalkozni, így fenntartani a minőségi feladatvégzést? Bízza ránk bátran a postai ügyintézést!
Sok cégvezetőnek fontos, hogy a munka mindig pontosan, a lehető legmagasabb színvonalon legyen elvégezve. Lehetnek olyan külső, de szintén lényeges feladatok, amiket muszáj a tényleges munkavégzés mellett ellátni, ezek viszont sajnos befolyásolhatják a minőséget. Ilyen lehet például a postai ügyintézés, ami az internet világában sem maradhat el, hiszen rengeteg hivatali ügy ezen az úton intéződik.
A postai ügyintézésnél rengeteget kell igazodni a körülményekhez, elég csak a hivatalok nyitvatartására gondolni, így pedig nehéz összpontosítani a minőségi munkavégzésre.
Vállaljuk a cégek postai ügyintézését!
Ha azt szeretné, hogy a minőségi munkavégzésnek ne legyen akadálya, bízza bátran külsős partnerre a postai teendőket! Vállaljuk a feladatot, amellyel rengeteg terhet le tudunk venni a vállalkozásokról. A postai ügyintézés a cégeknek valódi segítséget nyújt. Ameddig Önök a munkával foglalkoznak, addig csapatunk a nyitvatartási időben felkeresi a hivatalt, és minden ide tartozó feladatot ellát.
Sokkal több figyelem juthat a cég életére, teendőire, így pedig továbbra is a maximumot nyújthatják az ügyfeleiknek, vásárlóiknak. Kapkodni sem kell a munkájukkal, hiszen nem Önöknek kell odaérni a postára zárás előtt.
Alkalmazkodjon stresszmentesen a határidőkhöz!
Ha túl sok feladat gyűlik össze, és közelednek a határidők is, mindezek együttesen komoly stresszhelyzetekhez vezethetnek, amik szintén rontják a minőségi munkavégzést.
A postai ügyintézés külsős segítséggel hozzájárul ahhoz, hogy az ilyen határidős időszakok se jelenthessenek nehézségeket.
Igazán kedvező alternatívát kínálunk ahhoz, hogy vállalkozása megőrizhesse jó hírnevét, így pedig a siker hosszú távon garantált. Keressen bennünket, a postai ügyintézés a cégeknek rugalmas, megbízható szolgáltatás keretein belül valósul meg!
Ha bővebb információkra lenne szüksége, forduljon hozzánk bizalommal a megadott elérhetőségeinken, ahol munkatársaink készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.
Megoldást kínálunk a webáruházak részére is a postai ügyintézésben!
Problémát okoz cégüknek a webáruházakra vonatkozó új kormányrendelet?
Nem kívánnak rendszeresen sorbaállni a postán a csomagok feladása érdekében?
Nem tudják minden alkalommal készpénzzel kifizetni a feladási díjat?
A Portó Budapest Kft. esetleg tudna segíteni a Magyar Postával történő csomagfeladásukban is!
Keressenek minket az elérhetőségeink valamelyikén.
Szeretné, ha vállalkozása mindig a maximumon teljesítene? Merjen külső segítséget kérni a céges postázáshoz, állunk ügyfeleink rendelkezésére!
Nagyon sok vállalkozásban szinte sosincs megállás, folyamatosan vannak feladatok, amiket muszáj ellátni, mert csak így tud az adott cég minőségi szolgáltatásokat nyújtani az ügyfeleinek. Egyes helyeken amiatt aggódnak, hogy ez a körülmény egy idő után a munka minőségét is veszélyeztetné.
Az aggodalom teljesen jogos, hiszen a túl sok feladat között elvesznek a dolgozók, teljesen követhetetlenné válhatnak a folyamatok. Így nem lehet odafigyelni a munkára, maximumon teljesíteni, ami ahhoz vezethet, hogy a vállalkozás jövője is kérdésessé válhat.
Ahhoz, hogy minél hamarabb el lehessen kerülni a bajt, célszerű az olyan teendőket, mint például a céges postázást, kiadni külsős vállalkozásnak. Ez olyan terület, amihez nem kell különösebb szakértelem, felkészült, lelkiismeretes szolgáltató könnyedén el tudja látni a postai ügyintézést.
A céges postázás nem probléma többé!
A postai ügyintézés területén ideális segítséget tudunk biztosítani az ügyfeleinknek, akiknek így a jövőben nem lehet problémájuk a feladataik ellátásában. A szolgáltatásunk nagy előnye, hogy az olyan feladatok, mint például a postázás, nem vonhatják el a figyelmet a tényleges munkáról. A dolgozók a saját szakterületükön teljesedhetnek ki, nem kell plusz terhet vállalniuk.
Hosszú távon számíthat ránk
Nyugodtan tervezhet a szolgáltatásunkkal hosszú távra. Tisztában vagyunk azzal, hogy ezen a területen az esetek nagy részében nem egyszeri alkalomra lesz szükség a külső segítségre, így igyekszünk úgy alakítani a feltételeket, hogy megérje velünk a jövőben is tervezni.
Rugalmasak, gyorsan vagyunk a céges postázás pontosan úgy történhet, ahogy azt az ügyfeleink elvárják.
Bízza ránk ezt a feladatot, és a munka minősége nem kerülhet veszélybe! Honlapunkon bővebb információkat is találhat rólunk. Ha kérdései lennének, keressen bennünket bizalommal a megadott elérhetőségeinken, készséggel állunk az érdeklődők rendelkezésére.
Postai ügyintézés cégeknek, ha a postázás nem várhat
A postai ügyintézés cégeknek nem egy felesleges szolgáltatás. Gondoljon bele, hogy mit tudunk nyújtani Önnek és a kollégáinak!
Egyre több ügyintézést le lehet már bonyolítani online, ennek köszönhetően a fizikai jelenlétre nincsen szükség a hivatalokban. Mindent azért még továbbra sem lehet az interneten keresztül megszervezni, ilyen a csomagfeladás vagy a levelek kézbesítése is. A fizikai jelenlétre tehát még mindig szükség van, ami azt is jelenti egyúttal, hogy időt kell szánni az ügyintézésre és az azzal járó utazásra is.
A posta nem várhat, de Önnek nem kell beállni a sorba
A postahivatalokban általában nagy a tumultus. A céges postai ügyek lebonyolítására megkérheti az egyik kollégát, de ez azzal jár, hogy a napi feladatainak az elvégzését veszélyezteti. Senki nem szeretné, hogy a határidőkkel elcsússzon azért, mert sokat kellett sorba állnia. A másik lehetőség, hogy a postai ügyeket munkaidőn kívül intézi a kolléga. Mondanunk sem kell, hogy ez óriási áldozatot jelent, hiszen a szabadideje rövidül le emiatt. A postai ügyintézés mindenképpen időt vesz el, mert amit nem lehet online elvégezni, ahhoz a legközelebbi postán kell sorba állni.
Azoknál a cégeknél, ahol a postázás és az ehhez tartozó feladatok nem tartoznak konkrétan egy kolléga feladatkörébe, érdemes azt kiszervezni. Egy postai ügyintézéssel foglalkozó cég mindent elintéz. A postafiók ellenőrzése, a nyomtatványok beszerzése, a csekkek kiküldése, a csomagok feladása vagy a levelek kezelése is elintézettnek vehető, hiszen a mi csapatunk csak ennek szenteli a munkaidejét. A parkolás, a sorszámhúzás, a sorban állás, a cipekedés, a címzés vagy a befizetés is mind a mi dolgunk, amit mindig percízen végzünk el.
Amennyiben a szolgáltatásunk bemutatása felkeltette az érdeklődését és úgy döntött, hogy szeretne egy próbát tenni, várjuk megkeresését. Azt garantálni tudjuk, hogy a postai ügyek intézésének kiszervezésével új korszak veszi kezdetét a cég életében. A részletekről tudjon meg többet, lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy pedig üzenetben!
Postai ügyintézés cégeknek: határidős időszakokban is ideális
Zsúfolt, határidős hetek várnak a vállalkozásra, és a postai ügyintézés sem maradhat el? Keressen bennünket, szolgáltatásunkkal levesszük a terheket!
A legtöbb vállalkozásban elkerülhetetlenek a határidős munkák, amelyekből gyakran jelentős mennyiséggel kell számolni. Ilyenkor fontos, hogy a megadott időre végezzenek a feladatokkal a dolgozók, mert ellenkező esetben még súlyos büntetéseket is megkockáztathat a cég.
Hiába vannak határidők, az olyan dolgokról sem szabad megfeledkezni, mint a céges postázás, hiszen ez is lényeges része a többi munkának. Nem mindent lehet e-mailezésen keresztül elintézni, ezért nem maradhat el a posta látogatása.
A postai ügyintézést bízza ránk nyugodtan!
Amennyiben tart attól, hogy értékes órák vesznek el a céges postázással, a legideálisabb, ha ránk bízza a feladatot. Ameddig Önök a határidős feladatokat végzik, szolgáltatásunk keretein belül gondoskodunk arról, hogy a küldemények hamar feladásra kerüljenek.
Ebben a formában úgy tudja a különböző teendőket megoldani, hogy nem kell kényelmetlen döntéseket hoznia. Nincs kapkodás, stressz, ami kifejezetten jótékony hatással is van a munkavégzésre.
Kevés feladat, kevés hibalehetőség
Az általunk kínált postai ügyintézéssel csökkennek a feladatok, így pedig a hibalehetőségek is. Ha túl sok teendő van, előfordulhat, hogy az ember kapkod azért, hogy mindennel végezzen. Ez a sietség vezethet ahhoz, hogy az ember hibázik, ami bizonyos esetekben igen kellemetlen tud lenni.
A szolgáltatás hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások még minőségibb munkát adhassanak ki a kezükből.
Tapasztalja meg Ön is a külsős segítség előnyeit, amely csak pozitív hatást gyakorolhat a cégre! Hosszú távon számíthat ránk, így a határidős időszakokon túl is igénybe veheti a szolgáltatást.
Honlapunkon bővebb információkat is találhat rólunk, tevékenységünkről. Rugalmasak, ügyfélközpontúak vagyunk. Ha kérdései lennének, forduljon hozzánk bizalommal a megadott elérhetőségeinken, ahol munkatársaink készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.